Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Friday, January 13, 2012

Johor Bharu Here We Come!!

Salam sejahtera pembaca semua..di saat anda membaca entry ini, saya ada di dalam kereta,sdg menuju ke Kuala Lumpur setelah seharian menghabiskan masa di Johor Bharu..

Dah puas berborak dgn hubby, tak tahu apa nak buat, saya godek2 hp ni, try apps Blogger yg ada. Nak tgk ok tak outcomenya kalau saya buat entry melalui hp jer. "Saya budak baru belajar" katakan..hahahha..kalau ok..bolehlah update tru hp if ada masa terluang..

Apa saya buat kat JB di hari Jumaat ni? Esok kan ada class Playgroup? Heheh..saya melawat cawangan Genius Baby On Board di JB..nak kena buat site visit sblm buat renovation.

Pasni dah bolehlah partner saya kat sana- Aida ubah suai dan mekap opis tu utk kasi menarik, tertarik ko mmg da bomb! Hehehe..bertuah juga Aida krn dpt sewa shop lot yg asalnya pusat tusyen, jadi kawasannya mmg sesuai juga, siap ada laminate flooring! Not only that..tangganya pun dah ada karpet! Memang 1st impression yg sgt baik saya rasa..Saya mmg pentingkan keselesaan para anak2 itu kerana pd saya, persekitaran yg selesa, cantik dan menarik akan membuatkan anak2 suka dan "ketagih" utk dtg kelas selalu..hehehe..ketagih yg sangat positif dan ibu bapa pun suka.hehehe..

Saya akan membebel panjang berkenaan cawangan kami di Johor Bharu ini dalam entry yg akan dtg..Insya Allah..meh kita tgk gambar tangga yg hubby sempat rakamkan masa kami sampai siang tadi...
Jumpa lagi!

Loves..
Mommy of Q's..



Tunjuk gambar tangga dulu okeh...ehehe

1 comment:

Unknown said...

Salam..utk 2014 masih ada pendaftaran ke? Berapa yer yuran pendaftaran? Berapakali kelas diadakn?