Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Thursday, January 13, 2011

FREE PREVIEW: Little Reader - Bagus Sangat Ker?

Semenjak aku menceburkan diri dalam bidang Early Childhood Education nih, ramai juga parents yang tanya berkenaan dengan keberkesanan Little Reader sebagai satu alat bantu untuk mengajar anak mereka dengan lebih berkesan. Kerana aku sendiri menggunakan Little Reader sejak zaman batu dahulu, sebelum dia ada ko-kurikulum untuk setahun lagi, sejak version dia 1.0 sampailah dah jadi 2.0.6 nih, jadi agak mudah untuk aku explain dan berkongsi pendapat pada pelanggan aku tentang perbezaan dan kebaikannya. 




Memandangkan ramai yang tanya tru telefon, emel dan sebagainya, aku rasa adalah lebih baik jika aku buat satu sessi @ preview khas berkenaan Little Reader di pejabat Genius Baby On Board. Siapa yang rasa nak tahu lebih lanjut, nak consultation lebih lagi pasal Little Reader, bolehlah ditanyakan pada Watie during the Preview. Bukan apa, melalui telefon, msg, emel ataupun bertentang mata ketika karnival @ exhibition di adakan, kadang-kadang ada macam-macam gangguan time tu kan? Cthnya ketika Karnival Upin & Ipin hari tuh, mungkin Watie tak dapat nak explain lebih lanjut masa di Karnival kerana bising, bunyi muzik yang kuat sampaikan nak bercakap pun menjerit-jerit. Mungkin masa tuh, tak semua info dapat Watie berikan pada parents. :) Sebab tuh Watie plan nak buat this Preview kat office. 




PREVIEW ni PERCUMA sahaja. Secara jujurnya, Watie rasa adalah sesuatu yang adil sekiranya ibu bapa mendapat peluang untuk memahami dan mengetahui kebaikan sesuatu produk sebelum mereka membelinya. Tak kisahlah produk itu mahal atau murah. Mahal tak semestinya bagus dan murah tak semestinya tak berkualiti. Yang penting, kita tahu kenapa kita beli dan apakah kebaikannya pada kita dan yang penting - pada anak. Bila kita tahu maklumat yang penuh tentang sesuatu produk itu, barulah kita akan rasa puas hati untuk mengeluarkan wang kita. Tak kisah sikit atau banyak. Sebab kita tahu nilai yang kita dapat. :) 


Kalau tanya pada Watie - Bagus sangat ker Little Reader ni? Jawapannya adalah YESSangat bagus dan sangat ampuh. Apa yang bagus, apa yang ampuh? Akan Watie explain in details masa Sessi Preview itu nanti. Boleh Watie bandingkan juga dengan produk-produk yang similar, yang ada di pasaran. Bukan bermaksud memburukkan produk lain, tidak sama sekali, itu bukan cara Watie memberi consultation, kerana Watie percaya semua produk ada kelebihannya masing-masing, in fact, bukan Little Reader sahaja yang GBOB jual, ada banyak lagi produk di GBOB :) Cuma Watie akan tunjukkan perbezaan yang antara satu produk dengan satu produk yang lain dari banyak segi, cthnya harga, kesesuaian produk dengan usia anak, apa yang ada dan apa yang takder antara satu sama lain dan sebagainya. Jadi parents boleh nampak apakah yang terbaik untuk mereka pilih, yang penting SESUAI UNTUK USIA ANAK MEREKA. (Bagus kan bila kita tak terikat dengan mana-mana syarikat, kita bebas memberikan pendapat berdasarkan reseach yang kita buat dan pengalaman kita menggunakan produk tersebut)





Lepas dah dapat maklumat tuh, ibu bapa semua bolehlah buat judgement dan keputusan sama ada ianya berbaloi atau tidak untuk dibeli. :) No worries, no obligation. Bukan nya datang pastu kena paksa beli. Apa curlass wat bisnes camtuh kan? Menjatuhkan reputasi ahcik jer noks.. Hahaha.. As i always said, I've done my part as Consultant - berikan maklumat yang terbaik pada my client without prejudice, terpulang pada client buat keputusan berdasarkan budget, kepentingan, keperluan dan sebagainya. Cuma satu jer Watie minta, kalau rasa produk tu bagus, tapi belum ada rezeki nak beli, bolehlah rekomen kat keluarga atau rakan-rakan yang mungkin memerlukannya (boleh gak tambah pendapatan sampingan, kumpul-kumpul, silap2 leh dapat FREE jer satu utk anak kita.. ekekek). Dan bila rasa dah ada cukup budget nak beli, janganlah lupakan GBOB. Datang balik carik Watie @ my Education Consultants a..k.a my  affiliates, jangan cari orang lain pula yer..:) Barulah ada situasi menang-menang di situ kan? 



Ini juga peluang untuk mana-mana Education Consultant @ Affiliates datang membawa teman-teman atau pelanggan-pelanggan berpotensi. Selain dari dapat belajar cara membuat presentation secara tidak langsung, dapat juga menambah pendapatan sekiranya prospek anda berminat dengan produk ini. Anda hanya perlu follow up sahaja dengan rakan-rakan ini dan sekiranya mereka membuat pembelian, ada mendapat komisen sebanyak 10% dari GBOB. Di sini juga Watie nak ambil kesempatan untuk jemput sesiapa yang berminat untuk menjadi Education Consultants @ Affiliates GBOB menyertai komuniti kami. Hanya perlu emelkan sahaja permintaan anda di geniusbabyonboard[at]gmail.com dan pihak kami akan bg standard emel untuk di issi sebagai rujukan pihak kami. Terdapat pelbagai cara untk menambah pendapatan dengan GBOB dan tidaklah sesukar mana.:) 



Baiklah, berikut adalah maklumat tentang FREE Preview yang bakal di jalankan nanti. Kepada Education Consultants @ Affiliates GBOB, Watie memang galakkan anda semua datang menghadiri sessi ini supaya anda lebih jelas akan kebaikan produk ini, maka lebih mudah anda untuk berkongsi kebaikannya dengan kawan-kawa atau prospek yang lain .;)

Tarikh: 23 Januari 2011 (Ahad)
 Masa: 2.00 pm - 4.00 pm
Tempat: Pejabat GBOB, 47-2, Jln Meranti Jaya 3/1, Taman Meranti Jaya, 47120, Puchong Selangor
Bayaran: PERCUMA


Sesiapa yang berminat untuk mennghadiri Preview ini bolehlah hubungi Watie menggunakan nombor kat bawah ni ok. Boleh Watie budget berapa ramai nak datang on that day ..:) Kepada sesiapa yang terbaca maklumat nih, bolehlah kongsikan tentang FREE PREVIEW ni pada kawan-kawan yang lain. Mungkin mereka juga memerlukan maklumat ini. :) Klik jer button share kat bawah dan kongsikan di laman web atau facebook @ blog anda. Senang kan! Thanks Pals.. Appreciate it ..

post signature
post signature

No comments: