Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Wednesday, November 3, 2010

Sunday: Trial Session for Playgroup Now Open!

Alhamdulillah, nampaknya sambutan untuk Playgroup sangat menggalakkan. Sessi untuk hari Sabtu dah pun penuh. Dah ada 8 participants yang confirm utk menghadirkan diri for Play & Learn Stage 4 (18-4 years) punya session. Untuk Play & Learn Stage 1, masih ada kekosongan untuk hari Sabtu. Sapa yang nak datang trial for your babies (0-6 months), bolehlah register dengan aku yer. Ada yang 7 bulan still nak join the class under Stage 1, I'm happy to aaccept ..:)

Memandangkan Trial Class for Saturday dah penuh, aku dengan ini mengumumkan untuk membuka Trial Class for Sunday bagi Play & Learn Stage 4. Jadi, mana-mana ibu bapa yang nak hantar anak for Sunday class, please emel me your details, together the details anak okeh. Nama ibu, Nama anak, age anak dan juga your hp number. Berikut adalah maklumatnya.


**********************************************************************

Play & Learn Stage 4 (18 Months - 4 Years)

Tarikh: 7 November 2010

Hari: Ahad

Masa: 2.00 pm - 3.00 pm

Harga: RM 25 sahaja

(*apabila kelas telah dimulakan dan terdapat ibu bapa yang ingin hadir bagi sessi Trial, harganya adalah sama seperti kelas biasa iaitu RM 35/sessi,maksimum 2 sessi Trial sahaja)

~sila pakaikan anak anda pakaian yang bersesuaian untuk sessi ini~
**********************************************************************


A note for parents: Memandangkan ini adalah hari yang menyeronokkan untuk anak anda, sila pastikan anda memakai pakaian yang bersesuaian untuk sama-sama participate dalam sessi ini. pakai baju yang selesa untuk anda bergerak - seluar dan t-shirt is good! Kalau boleh, JANGAN pakai baju kurung nanti nak buat aktiviti dengan anak tak selesa pula. :)

Dan, sekiranya anda berminat untuk terus mendaftarkan anak anda ke sessi Playgroup @ GBOB ini selepas Trial Class, berikut adalah yuran dan pembayaran yang harus anda lakukan. :

Pendaftaran: RM 150
Yuran November: RM 25 x 1 (Trial Class) dan RM 35 x 3 (Normal Class)
Tempoh: 3 kelas ini harus dihabiskan dalam tempoh 6 minggu bermula dari 6 November 2010
Jumlah Pembayaran: RM 280
Jadual Kelas: Setiap Sabtu, pukul 11.30 am- 12.30 noon


Sekiranya ada sebarang soalan, parents boleh call Watie @ 016-2033340 atau emel ke geniusbabyonboard@gmail.com. I will happy to assist uols okeh ..:)


*feel free to contact me, Watie @ 016-2033340 for appointment & consultation on early education*


See you this Saturday & Sunday!!

1 comment:

cik puan akish said...

sis....namo bukak branch kat jb kah...adoiii kat jb susah bngat mau cr kelas cenggini!!!

sedeyyy:(