Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Thursday, November 4, 2010

Live Testimoni For Little Reader & Little Math!

Hari ni aku dapat live testimoni kat emel yang dikirim oleh Izzah, my client yang beli LR & LM minggu lepas. Hari Jumaat kalau tak silap aku a day before my seminar..:) Izzah datang opis dan mintak consultation LR dan LM. Izzah sebelum ni ada try download 14 days trial free dan she found out that this LR & LM sangat membantu perkembangan bahasa dan pembacaan anak2 dia. So, she decided nak beli this LR & LM. :)

Bila Izzah datang, I gave her full explanation pasal software dan hardware yang ada dalam LR ni. Sebabnya, masa trial tuh, Izzah cuma dapat tgk, lihat dan rasa bagaimana softwarenya berfungsi, itupun cuma subjek utk 10 hari saja, sedangkan course yang ada untuk anak kita tengok kalau beli the software adalah sehingga setahun. Plus, hardwarenya mmg takder. Jadi, aku dengan happynya menerangkan tentang semua produk software dan hardware yang ada dalam LR serta cara-cara penggunaan produk-produk ini. :)

Lama jugak aku borak2 ngan Izzah sambil memberi tips2 berguna utk "bermain a.k.a belajar" menggunakan this LR & LM. Siap bagi nama2 login id yang mana selalunya download file2 berkualiti from oversea menggunakan LR nih, jadi Izzah boleh download sama. :) Memang sukar kita nak dapat file yang berkualiti khas utk ajar anak kita dengan cara mudah dan senang, tapi dengan adanya LR ni, sememangnya memudahkan! Frankly speaking, ia adalah investment yang sangat berbaloi untuk satu keluarga, bukan setakat anak kita, cucu2 kita pun boleh pakai nanti! :) I have to admit, in terms of subjek pembelajaran especially English, "orang luar negara" lebih advance dari kita, maybe tu dorang punya mother tounge, jadi utk buat cerita atau VCD yang kreatif lagi innovatif mmg mudah pada mereka.. :)

Nampaknya, baru few days pakai software dan hardware nih, Izzah dah nampak kehebatan LR dalam menjadikan anak dia "ketagih membaca!" Asyik nak bukak jer yerk? They had so much fun & enjoying themselves everytime Izzah bukak the software!Hhehehee..senyum lebar aku baca message dia tau, rasa puas sebab dapat sebarkan kebaikan LR nih, tak sesia aku bawak masuk this software ke Malaysia. :) Happy bila Izzah kata the flash card binder really useful dan memudahkan dia untuk flash the card laju-laju. Selalu aku remindkan parents yang datang seminar atau datang for consultattion - Your baby absorp everything dengan SANGAT BANYAK & SANGAT CEPAT! And thats y kita kena flash laju2 card tu.. :)

And here i letakkan keratan emel yang dihantar oleh Izzah pada aku ..:) Thanks Izzah for this sweet emel.:) I really appreciate it!


And pada uols yg nak try this LR & LM for 14 days, boleh klik gambar kat bawah and make sure- Pulun kaw2 14 hari tuh utk tgk the result okeh! Jgn lupa buat file sendiri utk anak kesayangan korang tau!

Klik gambar di atas!

*feel free to contact me, Watie @ 016-2033340 for appointment & consultation on early education*

Happy to share with all Mommies,


No comments: