Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Monday, July 16, 2012

You Tube Video: Teacher Watie & Mister Sun Song

Hari sedang hujan di rumah saya sekarang dan saya rasa inilah masa terbaik untuk saya menyanyi lagu di bawah. Hhihihii..Sebenarnya dah lama juga saya rekod video nih, tapi saya lupa nak upload kat You Tube ..baru ni Watie google2 semula file video yang ada, dan sebelum terlupa buat kedua kalinya, terus saya upload di You Tube. Lagipun, saya terima banyak SMS, emel dan msg minta saya buat video lagi, anak masing2 rindu nak tengok muka comot comel Teacher Watie nih ..ahaks! Verangan & Verasan! Kikiki...Sedih dan terharu pula saya baca all the messages.. maaflah anak -anak Teacher semua ..Teacher sgt sibuk kebelakangan ini, entah sampai bila tapi Teacher akan cuba juga buat video-video untuk anda semua, termasuklah untuk mak-mak dan bapak-bapak sekalian setiap kali ada kesempatan okeh .. :) 


Untuk menghilangkan rindu semua anak-anak syurga Teacher nih, meh kita dengar lagu Mister Sun nih okeh .. untuk Mommy2 dan Daddy2 semua .. meh kita hafal lagu nih, setiap kali hujan, suruh anak nyanyi lagu nih okeh! :) See you next time Insya Allah ..:) 


Teacher Watie & Mister Sun Song.



post signature

No comments: