Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Friday, January 21, 2011

GBOB On Media: Majalah Pa&Ma Februari 2011

Bagi sesiapa yang masih belum mendapatkan Pa&Ma bulan Februari 2011 yang kini telah pun berada di pasaran, di sini Watie kongsikan isi kandungan tentang Genius Baby On Board. Watie dapat tau dari GBOB FanPage di Facebook  yang sukar betul mereka nak dapatkan majalah ini di pasaran. Macam goreng pisang panas lah rasanya majalah ni habis. Laku betul erk? Apa idaknya, geng-geng Bling Lustre Team pun borong sampai 6-7 keping sorang. Hahahhaa... Haruslah semua habis wei.. Bak kata Kay, mamak kedai senyummmm jeeee... Tapi takper, sesiapa yang belum berkesempatan beli Majalah nih, Watie tayang kat sini cover majalah tuh beserta maklumat tentang GBOB & Bling Lustre Team:) 

Pa & Ma Februari 2011
Maklumat tentang perkhidmatan di Genius Baby On Board

Oklah, kalau sesiapa yang masih belum berkesempatan beli majalah nih, Watie kongsikan isi kandungannya di sini. Ada yang sudah menghubungi Watie  dan bertanyakan alamat serta peta. Sebenarnya, Bling Lustre dan Genius Baby On Board berkongsi bangunan yang sama. Cuma Bling  Lustre di Tingkat 1 dan GBOB di Tingkat 2. :) Ada peta di muka surat 2 majalah tersebut. :) Di sini juga Watie kongsikan halaman Kuiz yang menawarkan hadiah berjumlah RM 2690 pada bakal para pemenang. :) 


Kuiz Genius Baby On Board di Majalah PaMa Februari 2011

Ada 8 muka surat kesemuanya tentang apa yang Bling Lustre usahakan termasuk rakan-rakan seperniagaan seperti GBOB, Great Mind, Adrinis dan Shaklee Trial Pack. Di bawah adalah maklumat lengkap tentang Bling Lustre dan butirannya, di bawa khas oleh Pa & Ma dan Kak Hasnita Sawal. :) Tq so mucch kak Ita dan tak lupa juga Nina dari bahagian Promosi yang saya dapat tahu, terpaksa berhenti kerana mengikut suaminya keluar negara. :( Sedih lah pulakkkk..walaupun tak pernah bertentang mata ..Balik cepat yer Nina  :)

Maklumat Lengkap tentang produk dan perkhidmatan yang ada di Bling Lustre


Bling Lustre & Kids Zone @ GBOB

Maklumat tentang Bling Boutique

Maklumat tentang Shaklee Trial Pack

Maklumat tentang Produk kerja dari rumah, Camtal Tailoring & the Party Stuff

Maklumat tentang Great Mind - Peluang Perniagaan ke China
Maklumat tentang bimbingan kerja dari rumah - WoHoWo Mom Program 
Maklumat tentang baju menyusu Adrinis. 


post signature
post signature

No comments: