Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Saturday, January 29, 2011

Weekend Yg Super Pack & Bizzyy!

Sejak hari Khamis, saya memang sangat sibuk sampai takder masa nak bukak blog utk update any info sebab hari Jumaat, saya dah ke KLCC utk Charity Bazaar punya event. Saya hanya sempat kongsikan entry terakhir pasal SMS yang membuatkan saya tersenyum itu sahaja.. :) Nak buat schedule entry pun tak sempat. memang masa saya sangat limited, ditambah pula dengan anak-anak yang tak berapa nak sihat, dengan emaknya yang juga tak ckup kaki tangan buat itu ini, plus dengan selsema dan tak sedap badan ..aduii...memang mencabar juga dibuatnya .. Alhamdulillah, dah selesai pun Charity Event yg sangat sukses tuh! Saya akan sharekan dengan pembaca semua apa yang berlaku pada hari tersebut di entry yg lain. Insya Allah .. 

And now, at 4.43 am in the morning, saya ada few hours sebelum kelas Playgroup Level 1 start, di ikuti dengan Level 2 dan Level 4, selepas itu sambung pula dari pukul 1 pm - 6.30 pm untuk event Moms Day Out di Scritptory Box, wahhhh..memang sangat meletihkan tetapi dalam masa yg sama juga amat menyeronokkan!. Saya sangat harap agar ubat yg Doktor berikan akan membantu memulihkan saya dan juga TF Ad & TF Plus (demmm..saya lupa bawak Riovida!) akan mengenalpasti bakteria dan virus yg sedang bersarang di tubuh dan hidung saya agar cepat2 ia boleh "berperang" dengan virus tuh.. so that saya akan ceria dan sihat seperti biasa utk melakukan aktiviti yang saya cintai ini. Insya Allah, I believe Allah SWT will help me ..:) Amin .. 

Ok, saya takmo bebel panjang sebab ada lagi few other things saya kena prepare untuk event this weekend, so i better catch up where i left .. hu hu .. sometimes Zayra nangis2 tgh malam nak nenen, tengah2 wat kerja kat Lappy, saya terpaksa berkejar kepadanya, bagi nenen dulu sampai terlelap2 Mummy nih, pastu bangun balik sambung buat kerja, pastu lari balik nenen kejap, sambung lagi buat kerja, mak aiii.. mmg weng dibuatnya! Nasib baik dah biasa. Orang kata alah bisa tegal biasa. So, everything's under control, I hope so ..:) So, saya cuma sempat attach this 2 flyers & brochure tanpa sempat membebel panjang seperti kebiasaannya. Its a simple yet very attractive brochure, I must say so ..:) Satu pasal Moms Day Out punya flyers dan satu lagi pasal Felt Craft Session pada hari Ahad nih. Here it goes ..:)


Comey kan mulut patung kan atas nih? Hhehehe.. This is the agenda for todays event @ 1 pm- 6.30 pm di Scriptory Box, masih sempat utk mereka yg nak datang register. Smalam kul 10.30 pm saya dapat call from my friends, Munira nak ajak Zahraa datang Playgroup dan pastu sambung ke MDO punya program nih. Sama juga another friend of mine, Mas. Wahhh..bangga saya dengan kedua-dua husband yg sangat sporting dan supportive nih (heheheh..mesti hangin jer Mas ngan Munira sebab saya tak puji dorang ..wkakakkak) Yerlah, bukan senang hubby nak tunggu dari pukul 11.30 am sampai 6.30 pm tau. Ala-ala suami mithali gitu. Ai like .. stok jadi rebutan pompuan-pompuan anak dara diluar sana .. Ekekekeke.. Say NO to CURANG haaaa....(ayat gazettttt!)  Saya sedih sikit sebab dapat tahu yg Kak Engku terpaksa menarik diri di saat-saat akkhir kerana masalah yang tidak dapat dielakkan. Hmm..frust giler tau, memanglah dah banyak aktiviti juga, tetapi maybe ada parents yg datang nak dengar pasal penjagaan lepas bersalin tak dapatlah info yang boleh dikongsikan tu. Hmmmm..kalaulah saya pandai cakap pasal nih, aku jer ganti senang, jadi penceramahnya. Wakakakak.. Tapi tak boleh beb .. rosak program kang, ntah hapa2 aku ajar .. Almaklumlah, 3 hari pantang aku dah duduk ngadap meja opis buat perfume masa time Qarissa, time Zayra 7 hari dah ngadap Lappy, memang sungguh tak sesuai nak ajar orang penjagaan lepas bersalin. Wakakakaka.. Kang tak pasal-pasal kena hempuk ngan mak-mak ibu-ibu ni semua, ajar anak dorang mender yg tak betul! Ahaks .. tapi takper, banyak lagi event menanti di GBOB dan SB, so check it out okeh! 


Yang ni pulak, saya tak berkesempatan nak menglamerkan diri menyelit sama, almaklumlah masuk TV Free. Hahhaha.. Gila glamer btol seiii!. Saya ada Playgroup Class pukul 10.30 am, jadi saya harus komited terhadap kelas tersebut dan terpaksa mengorbankan program ini untuk kesekian kalinya. Adoi... bila lah nak dapat jengah program nih kat bawah opis yer? Ini lah namanya dekat tapi jauh! Hheheh.. Takper, Insya Allah next time saya join (tapi TV3 tak cover dahhh..uwaaaaaa! hahahah..serabutnya si Watie nih kan ..? hahahah) . So, mana-mana yang terbaca pasal this event, bolehlah buat tempahan terus atau call Watie untuk tempah tempat ada. Rasanya masih ada kekosongan untuk hari Ahad ini ..:)  Cepat2 grab the seat for u n ur kids okeh! 

Till then, bg saya habiskan minggu ni dengan cemerlang sebelum saya blogkan entry yang mungkin bermanfaat untuk anda sekeluarga praktikkan okeh .. :) See ya & thanks for all the support friends .. I really truly extremely appreciate all the supports and comments .. Wahh..ayat dah macam Charlie & Lola tau! Tu lah akibat banyak sangat tgk citer Charlie & Lola dengan Qarissa. Sampai berita terkini dah jadi berita basi, sampai movie terbaru dah jadi movie terlama and so on .. Asyik tgk DVD anakkkkkkkk jerrr.. (Yer lah, nak cakap hidup saya ni membosankan lah kan ..ingat saya tak tahu? Hhahahahha) Tak bosan lah ..best lagi ada tau! .. Hhehehehehe


post signature

post signature

No comments: