Jgn lupa melanggan RSS Feed blog ini untuk mendapatkan tips-tips menarik dari Genius Baby On Board.

Masukkan alamat emel anda di sini:




Friday, January 14, 2011

Model Playgroup Genius Baby On Board


Adoi, dah terbabas sungguh entry nih. Hehhee..Sepatutnya aku plan nak buat entry ni masa mula-mula dapat baju uniform Playgroup GBOB. Semangat amik gambar bagai, tapi sungguhlah bz sampai tak sempat2 nak transfer gambar baju ke Lappy. Sudahnya, ramai anak-anakku dah pun jadi model baju GBOB, baru Teacher dia terkial2 nak masukkan dalam blog. Lemau sunggu Teacher nih yer! Ahaks ..




Takperlah, Teacher kata  "Better late than never", jadi Teacher dengan bangganya nak tayang baju Playgroup GBOB. Sesiapa yang join GBOB Playgroup, anak anda semua akan pakai this baju every week. Memang sengaja pilih color yang ceria dan berseri sebab rasanya comey sungguh budak2 bijak ni pakai baaju yang menaikkan seri wajah masing-masing. :) 



Bukan tuh jer, semangat tau ai gi buat sulam untuk baju nih. Full color sulam depan belakang lagi ok! Memang sukalah sangat dan setiap kali tgk anak-anak comel nih datang kelas dengan baju Playgroup, saya rasa sangat bangga dengan mereka dan rasa usaha saya selama nih sangat berbaloi! :) 

 

 


Now I present you my models of GBOB! Memula ingat nak tayang muka Qarissa jer, sebab masa tuh dia sorang jer modelnya pun, masa baru-baru dapat katakan, tapai skang, dah baanyak model, jadi saya masukkan gambar model2 saya  yang ada okeh! Hehhehehe.. 
 



post signature
post signature

No comments: